Pages

Sunday, March 28, 2010

wanita

ini anak permpuanku. aku bersyukur pada allah atas kurniaannya. aku sayang pada semua anak2ku. wanita sangat mengharapkan zuriatnya. aku juga sangat berharapkan cucu sulung ku. tapi dugaan dtang lagi. dua hari sudah dapat berita dia mengandung lagi, tapi ada masaalah, masalah lagi....lagi hebat dugaan allah kali ini. ada cyst pula bersma kandungan itu, mesti dibuang. dia redho dan akupun. semalam aku berlari ke KL melihat keadaannya. sejam aku bersama anak2 yang lain & suaminya...syukur alhamdullah, selamat pembedahan itu, kandungannya selamat. harap dia boleh terus mengandung. kini aku masih di KL, malam nanti nak balik ke ipoh. besok ada temujanji dengan doktor hospital ipoh. ita keluar hari selasa. dia dapat cuti 4 minggu. aku nak ajak dia balik ke ipoh tapi dia kata nak bercuti di kl saja. dan aku akan ke KL hujung mingg. harap kalian doakan untuk ita.

1 comment:

  1. Salam Mami.....moga tabah dengan dugaan ini ya! Watie dah bercakap dengan Te tadi....dia seorang yang sangat tabah....Moga Allah permudahkan segala urusan buat Mami & Te sekeluarga!.....Jaga diri Mami juga ya!Nazri pasti tak akan membiarkan Te di saat2 Te paling memerlukannya....Mami jangan risau ya!

    ReplyDelete