Pages

Tuesday, March 16, 2010

MENCARI CIKGU AZIZAH DAN CIKGU RASHIDAH

Saya belajar sekolah menengah di SM Aminuddin Baki Chemor 1969 - 1974. Guru yang paling saya minati dan taati ialah guru yang garang Cikgu Azizah dan Cikgu Rashidah Rashid. Cikgu Rashidah tinggal di Sungai Rokam Ipoh waktu itu. Sehingga hari ini saya tak dengar khabar berita cikgu2 ini. jalan-jalan kat Ipoh pun tak jumpa. kalaulah cikgu ada baca facebook/blog saya sila lah hantar masseg pada saya. kerana saya tercari-cari cikgu berdua. cikgu banyak mengajar saya. budi dan ilmu yang cikgu curahkan pada saya amat banyak. Cikgu Azizah - cikgu Surirumah tangga yang garang tapi saya suka - cikgu Rashidah Guru Kelas saya pun begitu - baik sentiasa tersenyum dan menyimpan seribu rahsia. saya rindu kan cikgu berdua.

1 comment: