Pages

Wednesday, May 11, 2011

Mesyuarat kewangan kali pertama 2011

Hari ini telah selesai mesyuarat kewangan kali pertama 2011. dihadiri oleh GB, semua penolong2 kanan dan guru-guru panitia. semua yang hadir memberi kerjasama dalam mesyuarat tersebut. tidak ada perkara yang berbangkit. mesyuarat kewangan berakhir jam 1.30 ptg. kini tugas saya nak buat minit mesyuarat. minit mesyuarat ini perlu bila audit 2011 nanti. mesyuarat akan diadkan 3 kali lagi, mungkin akan dibuat pada bulan Julai, Sept dan Dis 2011 nanti.

Ini dah jam 12.45 malam tak tido lagi sebab tunggu ayob nak ke Alor Setar, mencari projek Programarnya. bersama kawannya. aku doakan semoga perjalanannya selamat, setiap kali anak2 nak berjalan jauh pastinya hati ini risau namun aku bermohon pd Allah semoga aku tenang dan perjalanan anak aku selamat.

No comments:

Post a Comment